رئیس کار گروه قرآنی و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد.

رئیس کار گروه قرآنی و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام پیشتازی موسسه بیت الاحزان در ثبت نام آزمون قرآنی از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن ماه خبر داد.

احمد رضا نداف بیان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.qoranedu.ir مراجعه کنند، و همچنین زمان برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۹ اعلام شده و آمار ثبت نام کنندگان حدود ۴۰۰۰ نفر است.

رئیس کار گروه قرآنی و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: از بین موسسات قرآنی استان، موسسه بیت الاحزان با ۲ هزار و ۲۴۴ نفر از مجموعه ثبت نام شدگان در آزمون قرآنی امسال پیشتاز استان است.

او افزود: دیگر موسسات با تعداد بسیار محدود تا اول بهمن ماه در آزمون قرآنی استان ثبت نام کرده اند و شایسته است تلاش بیشتری در راستای جذب قرآن آموزان و ثبت نام که تا تاریخ نیمه بهمن ماه تمدید شده است، اقدام کنند.

نداف اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده بین وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و وزارت آموزش و پرورش، معلمان و حتی مجموعه کارکنان آموزش وپرورش در صورت شرکت در یکی از رشته‌های آزمون سراسری قرآن و عترت، گواهینامه ضمن خدمت و لوح تقدیر از وزارت آموزش وپرورش دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/