مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از سرگیری فعالیت‌های نمایشگاهی در فارس با تمهیدات خاص از سوم دی‌ماه خبر داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با اعلام اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در گروه شغلی ۲ قرار گرفته است، گفت: با توجه به خروج از وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در شیراز و بلامانع بودن فعالیت گروه‌های شغلی۲، نمایشگاه‌های تخصصی در استان فارس برگزار می‌گردند.

سید محمود موسوی افزود: بر اساس آخرین مجوز صادر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و صنعتی در مناطق با وضعیت نارنجی، زرد و سفید با رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی مقابله با شروع ویروس کرونا بلامانع است.

او ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس علاوه بر کاهش تعداد غرفه‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با افزایش عرض راهرو‌ها و پایش تعداد بازدیدکنندگان در سالن‌ها، گندزدایی مداوم تمام سطوح با مواد ضدعفونی کننده و تعبیه محل‌هایی جهت ضد عفونی کردن و شستشوی دست‌ها است.

وی اضافه کرد تمامی افراد ملزم به استفاده از ماسک بوده و جهت ورود به سالن‌ها همراه داشتن کارت شناسایی معتبر جهت کنترل ورود بازدیدکنندگان از طریق کد ملی و نرم افزار ماسک به منظور جلوگیری از ورود مبتلایان در دوره نقاهت، قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل الزامی است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به اینکه فعالیت‌های نمایشگاهی از ۳ دی ماه در استان فارس از سر گرفته می‌شود گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، بالابر و آسانسور به همراه نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش از ۳ تا ۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس برگزار میشود که متخصصان و فعالان این عرصه می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی در تاریخ مذکور همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/